Konec naší pohádky

12.05.2014 22:41

Čtvrtek odpoledne a následný pátek

Po odjezdu Aurellky, jsme se rozhodli návštívit s Alýskou prababičku, aby jsme jí ukázali ještě naše poslední štěňátko a mi tak přišli na jiné myšlenky. Odpoledne jsme si všichni krásně užili, Alýska po prozkoumání zahrady a domečku, se pomazlila s prababičkou a poté spokojeně usnula. Ve večerních hodinách jsme se vraceli zpět domů a v hlavě se začala honit nová myšlenka : poslední společná noc s chlupáčkem. Pro mě po těch dvou a půl měsících nepředstavitelné, ale tak už to je. Musela jsem se smířit s tím, že žádného malého chlupáčka už nebudu mít a tak jsem si poslední hodiny užívala, co nejvíce po jejím boku. Ráno, když zazvonil domovní zvonek, věděla jsem, že se blíží konec naší pohádky s chlupatými zlatáčky. Nastal čas posledního a tím i nejtěžšího loučení, kdy jsem věděla, že to nesmím ze své strany protahovat, abych to ustála a nebrečela jak malá.
Alý, Alynko, Alýsko stejně jako tvým sourozencům, ti přejeme ty nejhodnější a nejvíce milující páníčky, kde po jejich boku se staneš tou nejúžasnějš psí kamarádkou a nejvěrnější společnicí v životě.