Miminka odchází

25.11.2016 21:26

Odchod prvních chlupáčků

V pátek 25.11.2016 přijeli první noví majitelé pro své psí kamarády, společníky a parťáky.... Přesto, že jsem věděla, že tento čas musí jednou nastat a myslela jsem si jak to zvládnu, opak je pravdou. V duši i ve svém srdíčku vím a jsem tím přesvědčena, že jsem se snažila vybrala nové majitele našich psích miminek podle nejlepšího vědomí a svědomí, kteří budou své čtyřnohé chlupáčky milovat a oni se tak stanou jejich nedílnou součástí v životě. První chlapeček Bassi Beauty buddy opustil naší branku v náručích svých majitelů, nevím zda jsem toto první loučení chtěla mít rychle za sebou nebo proto, že přijeli další majitelé, zapomněla jsem udělat jejich společnou fotečku. Jako druhý opouští naše vrátka Benny Beauty buddy a aby poslednímu třetímu chlapečkovi Barny Beauty buddy nebylo po svých brášcích smutno, odjíždí i on do svého nového domova. Poslední kdo v pátek opustil naší rodinu a vrátka našeho domu byla holčička Bessi Beauty queen (Becky). Lásku a péči, kterou jsme se snažili Vám za ty dva měsíce dát bude jen pro radost nových majitelů. Všem chlupáčkům přejeme hodné a milující páníčky a stále plné mističky.