Porod

30.06.2020 21:11

Začátek naší pohádky

Od středy 24.6. jsem Beirunce začala 2x denně meřit teplotu. Pohybovala se kolem 37,3 - 37,9 C. V neděli večer teplota klesla na 36,9 C a tak jsem si myslela, že by se štěňátka mohla v průběhu noci narodit. Omyl, Beira se připravovala na následný porod, a tak jsme spolu celou noc nezamhouřili oko. V pondělí byla již dosti vyčerpaná, a tak jsem přemýšlela jak jí pomoci, aby se aspoň na chvilku prospala. Nakonec jsme strávili celé dopoledne venku pod pergolou, kde opravdu usnula a já mezi tím ostříhala Kennyho. Kolem 15 hod začal vlastní porod. První štěňátko pan hnědý přišel na svět kolem 17 hod, další kluci se rodili velmi rychle, ani jsem malé chlupáčky nestíhala usušit a už se dral na světě  druhý a vzápětí třetí kluk. Poté si Beira dala cca půl hodinovou pauzu na načerpání sil, narodil se opět chlapeček, v pořadí pátého psího miminka byla konečně holčička. Doufala jsem v další holčičky, ale osud to chtěl jinak, po dlouhé 2 hod pauze ( chvíli po 21 hod) se narodil poslední chlapeček pan šedivý. Náš konečný stav 5 kluků a 1 holčička. V pondělí hned v ranních hodinách, jsme navštívili paní veterinářku, aby Beiru prohlédla, udělala sono a mohla nám tak říci, že  je v naprostém pořádku a můžeme tak ujíždět domů za miminkama. A tím začíná další etapa naší již třetí pohádky. Teď už si jen přát : Beirunce dostatek mlíčka, zdravá a krásná miminka a v poslední řadě ty nej budoucí páníčky.