PZ Svatý Jan

15.09.2012 08:00

 

SBOR PÁNŮ ROZHODČÍCH NA PODZIMNÍCH ZKOUŠKÁCH

    Dne 15.09.2012 jsem se zúčastnila s Kennym Podzimních zkoušek (přinášení drobné pernaté a srstnaté zvěře ) ve Svatém Janě, které pořádal OMS Příbram. Celkem nastoupilo 21 psů z toho 18 psů velkých plemen (ohaři) a 3 psi malých plemen (GR, LR a Křepelák). Psi byli rozděleni podle čísla losu do 3 skupin po 6 psech. Kenny s fenkou labradora a křepeláka byly samostatná skupina, neboť řád zkoušek je jiný než u ohařů.

Kenny předvedl perfektní praci se zvěří v jednotlivých disciplínách, za které dostal maximální počet bodů - slídění s dohledávkou, vlečka pernaté a srstnaté zvěře, marking (tzv.paměť k aportu). Bohužel kvůli mé blbosti složil zkoušky v II.ceně se 176 body, neboť pro I.cenu stačí 141 bodů.

Chybu jsem udělala v disciplíně : přinášení kachny z hluboké vody, kde Kenny kachnu pustil dříve než mi jí předal do ruky. Rozhodčí nám dali známku 2, čímž jsme spadli do II.ceny. Nejhorší na tom je,že rozhodčí ani já jsme si neuvědomili,že přinášení z vody se hodnotí samostaně, stejně tak jako chuť k práci ve vodě a vodu Kenny doslova miluje, vždyť je to retriever. Co víc k tomu dodat, za blbost se prostě platí, moc mě mrzí, že je to, ale vinou mojí a  rozhodčích.

Sám ředitel zkoušek a předseda MS Svatý Jan pan Miroslav Votruba celý den fotografoval, zde se můžete podívat, jak jsme si to všichni užívali na Brzině v hospodě U Kotrbáčků nebo v místní honitbě.