Návštěva

19.07.2014 18:56

U Endyho (Andy) a Ariana (Aramis)

 
Po 18.hod jsme přijeli k majitelům Endyho a Ariana, přesto, že naše návštěva byla ohlášena cca půl hodinky předem, majitelé nás velmi mile přivítali společně s jejich dcerou a vnoučaty, samozřejmě nechyběli ani kluci. Chvilku to vypadolo, že Endy s Arianem budou od nás vyžadovat velké pohlazení, ale to bylo opět jen na oko. Jakmile se Arinka s Kennym vydali na průzkum kolem baráku a následně celé zahrady, oba kluci jim byli v patách a mi měli opět klid a čas si při kávě a pohoštění v klidu popovídat o Endym a Arianovi. V porovnání je Endy o malinko menší než Aramis, je to takové střeštiprdlo, které chvilku nepostojí v klidu a vymýšlí spousty lumpáren x Arian je podle majitelů důstojnější, rozvážnější, ale v lumpárnách Endymu asistuje. Oba dva jsou velcí mazlové, kteří se navzájem předhánějí, který, že to bude dřív. Endy je podobný mamině Arince a Arian zase taťkovi Kennymu. Musím se přiznat, že v jednu chvíli jsem si spletla Arinku s klukama, naštěstí mě zachránil Arinky obojek proti klíšťatům, podle kterého jsem dala vše na správnou míru. Protože jsme měli před sebou dlouhou cestu domů, museli jsme se po dvou hodinách rozloučit, ačkoliv se nám vůbec nechtělo. Jak jsem již psala, z obou návštěv jsem měla velkou radost a opravdu mě to hřálo u srdíčka, když jsem se mohla přesvědčit a na vlastní oči vidět, jaké to ty kluci mají milující, úžasné a skvělé páníčky. Za to jim všem móóóc a móóóc děkuji !!!!! ( Doufám,že jsem nepopletla kluky v porovnání )