ZPR

10.08.2019 00:00

Klubové zkoušky přinášení retrieverů

10.08.2019 - Kařez MS Borecký Vrch

 

 

Když si myslíte, že Vás nemůže nic překvapit, je to chyba. Beira se rozhodla, že mi to trochu zkomplikuje a tak ve čtvrtek začala mít příznaky hárání, které ale v neděli vymizeli jak pára nad hrncem. Nic jiného mi tedy nezbývalo, než místo přihlášené Beiry vzít Kennyho, který se již pět let věnuje jen honům na drobnou (kachny, bažanty). O to jsem měla větší radost, když jsem zjistila, že Kenny dané disciplíny nazapomněl a přesně věděl, co po něm chci. Zkoušky dokončil ve III.ceně, kam jsme spadli díky limitní známce ze čtverce 50 x 50 m, neboť se mu nepovedlo dohledat druhý kus srstnaté zvěře v daném časovém limitu, přesto jsem na něj móóóc pyšná !!!

 

Fotografie zde ... KZPR Karez 10.8.2019

                            KZPR  Karez 10.8.2019