Doplnění podzimu a začátek roku

28.01.2015 22:21

Podzim 2014 až leden 2015

Vzhledem k nedostatku času, kdy jsme se naplno věnovali našim činnostem, hony kachen a  bažantů, které  velmi baví Kennyho a Arinku, jsem neměla čas aktualizovat naše stránky. Nyní se pokusím vše napravit a v krátké době doplnit. Po všestranných zkouškách s Kennym jsme začali jezdit na hony kachen, nejprve to bylo opět u našeho mysliveckého spolku MS Vrše Daleké Dušníky, později jsme si přidali MS Drásov, kde jsme se zůčastňovali honů jako hosté. V listopadu hony kachen vystřídali bažanti. Za náš největší úspěch považuji účast našeho posledního honu v této sezóně, který se konal 17.1.2015 na Konopišti, kterého jsem se zúčastnila s Arinkou, Kenny zůstal doma, neboť jsem se ani trochu neodvážila vydat se s oběma. Véct dva psy vyžaduje opravdu 100% poslušnost, kterou naši chlupáčci společně nemají, navzájem si dodávají kuráž a vymýšlí nepředvídatelné "lumpárny", což jsem si dovolit opravdu nemohla. Arinka na Konopišti pracovala perfektně, až na mojí chybu, kdy jsem jí poslala pro křídlovaného bažanta, jak se ale ukázalo nebyl křídlovaný a Arinka za ním utekla před střelce do kukuřice, kam nesměla, v celé jedné lajně zvedla bažanty, naštěstí po kanonádě střelců jak pravil fořt Konopiště, Arinka popadla prvního bažanta a pyšně se s ním vrátila za mnou. Tato chyba nám byla odpuštěna s tím, že se na podzim honů můžeme opět účastnit. Za to jsem byla nesmírně ráda a opravdu to považuji za velkou čest. Velké poděkování patří Janičce Taubrové a jejímu manželovi Honzovi, kteří se nás zde ujali a vysvětlili jak vše probíhá a starali se o nás společně s panem Kučerou, který měl dozor nad všemi vůdci psů. V prosinci, jsem se účastnila naháněk černé zvěře, kam Kenny ani Arinka nechodí, neboť na černou zvěř nejsou cvičení. Nyní už hony nemáme a tak aby se naše zlatíčka nenudili, jezdíme jednou za čas do velkého místního zahradnictví, kde zajíci tropí neplechu ( okusy mladých keřů, stromků atd.) Společně s kamarádem a jeho ohařem se snažíme zajíce dohledat a nějakým způsobem za pomocí našich chlupáčů odchytit. Fotografie z jednotlivých honů .........ZDE .......