Všestranné zkoušky přinášení retrieverů

28.10.2014 18:25

25.-26.10.2014 - MVZPR Hrádek u Rokycan

KOLOMBO GEMINI AURUM "U"
Celý říjen jsem s Arinkou a Kennym pilně trénovala na všestranné zkoušky, na které jsme byli přihlášeni. Vše se, ale zkomplikovalo háráním Arinky, a tak trénink pokračoval jen s Kennym. Poslední týden před zkoušky, měl Kenny od aportů, dohledávek a dalších disciplín volno. Vzhledem k tomu, že Arinka si své krycí dny naplánovala již od středy, musela jsem s Kennym v doprovodu syna Deníska odjet na penzion Hamrovka už v pátek. Byla to jediná možnost, jak dát Kennymu prostor a možnost se trochu zklidnit a fungovat na dvoudenních zkouškách. Celkem bylo přihlášeno 24 psů, dostavilo se 23 psů a celé zkoušky dokončilo 15 psů. Kenny na jednotlivých disciplínách pracoval úžasně za své výkony si odnášel známky 3 nebo 4, jen na markinku bažanta přeběhl a začal dohledávat, čímž měl sníženou známku 2, bohužel se nám nepovedla barva, kde Kenny 2x sešel ( možná i mojí vinou, nebyla jsem dostatečně rychlá než jsem se s barvářskou šňůrou vymotala okolo stromů, tím jsem Kennyho zastavovala a z barvy stahla ) a tak od rozhodčích dostal známku 1 ( limitní známka ), která nás hodila do III.ceny s celkovým počtem 326 bodů. I přesto všechno jsme tyto vrcholové zkoušky dokončili a Kenny se tak může pyšnit titulem "U". Chtěla bych strašně moc poděkovat synovi Denískovi, který byl po celou dobu zkoušek mě a Kennymu velkááánskou oporou, organizátorům za perfektně připravené zkoušky, pánům rozhodčím za přísné, ale spravedlivé posuzování, všem vůdcům a přítomným za úžasnou atmosféru, ale hlavně celému táboru Roudná (výcvikářům) a obzvláště naší výcvikářce Janičce Baslové a hlavnímu výcvikáři Františku Kunešovi z RK, kteří nás to všechno naučili a měli s námi tu trpělivost.........BEZ VÁS VŠECH BY JSME TO NEDOKÁZALI !!!!!
Krásné fotografie, které Vás provedou celým víkendem ......zde..... a další .....zde.......