Začátek prázdnin

02.07.2016 13:07

VÝCVIKOVÝ TÁBOR ROUDNÁ 2016

 

Již pátým rokem jsme začali prázdniny účastí na výcvikovém táboře v Roudné u Soběslavy, kde se nám moc líbí. Zde celý týden pilně cvičíme a zúčastňujeme se připraveného programu od úžasné organizátorky Irenky a jejího týmu : každodenní výcvik ve skupinách, táborová výstava, beseda o zkušebních řádech, sranda mač nazvané "O táborového šikulku" a nakonec tábor zakončen tzv. " Procházkův pohár " jeho hlavním sponzorem nebyl nikdo jiný než p. Procházka s rodinou. Každý večer jsme se mohli těšit na připravený táborák s grilováním. Letos se táborového výcviku zúčastnil i můj kamarád Vítězslav s dětmi a svým psem Sorbonem, kterého znám z mysliveckého sdružení. Požádal mě o pomoc s výcvikem psa Sorbona, tím se pro mě stal týden velmi náročným neb jsem cvičila Kennyho, Arinku a Sorbona, s kterým jsem týdenní tábor zakončila zkouškou OVVR. Celý týden jsme cvičili pod dohledem  zkušeného a  úžasného výcvikáře p.Františka Kuneše, kterého si nesmírně vážím a jeho rady jsou nadevše. Opět nesmím opomenout poděkování celému organizačnímu týmu za super týden, kdy bylo vše perfektně připravené, všem výcvikářům za jejich trpělivost a rady, místnímu MS za umožnění přístupu na jejich  honitby, ale hlavně skvělé partě lidí, kteří si přijeli tento týden užít a zacvičit si se svými čtyřnohými chlupáči stejně jako mi. Děkuji !!!  Na fotky se můžete podívat : ...OVVR Roudna 2016 a ... Roudna 2016

         SORBON - Nill Lab z Vlčích luk                                 Procházkův pohár - účast 21 psů

 OVVR I.cena 232 bodů, Vítěz zkoušek       Umístění : Kenny 6.místo,Arinka 14.místo